اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملکشاهی
 
 
دکتر روحانی در سفر به استان مازندران: همه ما باید جلوی تخریب جنگل ها و مراتع را بگیریم
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشور روز دوشنبه با سفر به استان مازندران در جمع مردم این استان گفت: مازندران استان دریا، زیبایی‌ها، گردشگری و جنگل‌های سر به فلک کشیده است و همه ما باید جلوی تخریب جنگل ها  و مرا تع را بگیریم.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور- دکتر روحانی افزود:  در دو سال اخیر مقداری از این فاجعه بزرگ کاهش یافته است و من از همین جا  از همه مسئولان به ویژه ائمه جمعه، مسئولان دستگاه‌های قضایی و دیگر مدیران استانی که دست به دست هم دادند تشکر می‌کنم.
رییس جمهورتاکید کرد: همه رسانه‌های این استان و مردم باید دست به دست هم دهند و نگذارند جنگل تخریب شود، چرا که جنگل وسیله زیست، اکسیژن زندگی و زیبایی‌بخشی کشور ماست.
وی  با بیان اینکه نگذاریم محیط زیست ما آلوده شود، ادامه داد: برخی مسایل در استان‌های شمالی به ویژه در مازندران برای دولت اولویت مهم است و نیروگاه‌های زباله‌سوز در این مسیر قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت مهار آب‌های سطحی در استان تصریح کرد: خوشحالم که می‌توانیم در قدم‌های بعدی در این زمینه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و در این سفر هم گام‌های مهمی برداریم.
 
 


تعداد بازدید از این مطلب: 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: